بنات اخر سونار كان قبل اسبوعين كنت ٣٣ اسبوع
هل دخلت التاسع؟
لانه الطفل رجوله تحت واحس بمغص وزيي الطلق ومااقدر انام
وكنت الاول قيصري واحتمال قيصيري ذحين مدام الطفل مقعدي
بالله ابا نصايحكم
اقرأ المزيد...
سلام عليكم صبايا كيف حالكم
صبايا انا في السونار قبل اسبوع خلصت الاربعين
وقالت لي المشيمه فيه عروق بيضاء معاد توصل لطفل
الفيتامينات!!
وفي حاسبة الحمل باقي يومين واخلص
وش تنصحون اسوي ؟!
اقرأ المزيد...
بنات لو سمحتوا متى تنقلب راس الجنين لاسفل
انا في الاسبوع ٣٦ ولسه ما انقلب
ملحوظة. اول حمل
اقرأ المزيد...
محتاجه لبس للبيبهات ومعيش فلوس وجوزي على اد حاله انا هولد قريب البسهم اي هما تؤام بنات😞 انا عايزه هدوم قديمه حته مش محتاجه اكتر من كيد. ياراب الي تساعدني ربنا يكملها حملها على خير وال محبلتش تحبل بتؤام صبيان ويرزقها الزريه الصالحه باررب🤲. ساعدوني بالله عليكم مش محتاجه اكتر...
اقرأ المزيد...
من الساعه 3 الفجر عندي طلق يروح ويجي قوي مره
ورحت المستشفى قالوا الرحم مفتوح 1 بس ورجعت البيت
بس الطلق باقي مستمر معاي
ايش اسوي عشان افتح الرحم ؟؟
اقرأ المزيد...
مين عملت عمليتين قيصريتين وبينهم فيه ولادة طبيعيه وبعدها كيف ولدت طبيعي ولا عمليه قيصريه
اقرأ المزيد...
السلام عليكم..
ابي استفسر عن مستشفى اللقوات المسلحه كيف الولاده فيه وكم يخلونك بعد الولاده سواءً طبيعيه والا قيصريه وكيف الوضع مع مورونا والزيارات؟
اقرأ المزيد...
مرحبا بنات في حدى جرب زيت الخروع لتحفيز الطلق؟
يا ريت يلي عندها معلومة تفيدنا
انا حامل بالأسبوع ال ٤٠ وتعبت بدي اولد
اقرأ المزيد...